driestarreis-uganda-2022.reismee.nl

De heenreis - 6 juni (+ update)

Goedemorgen!

Welkom terug! Laten we ons eerst even (heel) kort voorstellen. Wij zijn de Ugandareizigers van 2022 en we zijn op reis met Sharon en Steffen als reisleiders en de overige reizigers zijn Bart, Daan, Erika, Jacob, Joanne, Josias, Leoni, Lydia, Marcel, Marloes, Nienke, Rhodé, Ruth, Tera & Willem. In het mapje foto's kunt u een groepsfoto vinden.

Vanochtend zijn we de dag vroeg begonnen. Om 5 uur stonden bij Driestar College Gouda en met de bus zijn we vertrokken naar Brussels Airport Zaventem. Over iets langer dan een uur stappen we in het vliegtuig richting Kigali waar we een korte tussenstop zullen maken. Hierna reizen we in hetzelfde vliegtuig verder naar Entebbe. Verdere informatie volgt, tot dan!

Groetjes van ons!

Update: We zijn geland! Na een lange reis van 10 uur met een tussenstop in Rwanda zijn we eindelijk in Entebbe aangekomen en hebben we een stempel in ons paspoort. We vertrekken hierna naar de 1e overnachting: Gorilla Africa Guest house. Hier hopen we 1 nachtje te slapen waarna we doorreizen naar Arua.

Oma den Breejen

Wat een lange reis hebben jullie al gemaakt met z’n allen!
Nu eerst maar eens goed uitrusten, en dan het verdere avontuur!
Hopen dat jullie gedragen en gespaard mogen worden ! Veel gezelligheid met elkaar !?

Marlies Tuinier

Super leuk om jullie zo te kunnen volgen! Een fijne en mooie tijd met elkaar toegewenst!

Mirjam

Heerlijk, jullie hebben weer vaste grond onder de voeten.
Alvast een hele goede nachtrust allemaal (zal nog wel even duuren)!

Oma den Breejen

Wat een belevenissen allemaal
Door de foto’s krijgen we hier een beetje indruk van!
We zijn benieuwd naar alle verhalen!
Héél bijzonder dat jullie met elkaar zo’n reis vol indrukken en belevenissen mee mogen maken! Wij leven in gedachten mee!
Vandaag op Safari?
Liefs voor allen
En een goede reis terug!
We hopen op een goede veilige reis?
Liefs opa en oma

Rinus en Dineke Krijger-Witte

Jullie hebben erg veel gezien,gehoord en geleerd. Het is vast een onvergetelijke mooie tijd geweest. We wensen jullie een goede en behouden terugreis van harte toe.